هواداران رونالدو

قالب وبلاگ


هواداران رونالدو
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران رونالدو و آدرس ronaldo-madrid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مرجع خبري رئال مادريد : وقتی بازیکن جدیدی وارد می شود ، رسم است که بازیکنان دیگر به خوبی و با دقت نگاهش کنند و آن چه که در موردش برایشان مهم است را بگویند . برخی نیاز به چنین چیزی ندارند چرا که سوپر استار هستند ، مثل کریستیانو رونالدو و کاکا . چنین بازیکنانی از همان اول با آغوش گشاده هم تیمی ها مواجه می شوند . 
اما خریدهای دیگر باید توسط گروه زیر ذره بین باشند و از همان اول محک بخرند . یکی از این موارد بنزما بود . تیم می دانست که بازیکن فرانسوی به خاطر علاقه مدیر به باشگاه پیوسته و کمتر کسی با این مرد جوان که به تازگی از فرانسه آمده بود آشنایی داشت و برخی از خود می پرسیدند که به طور مثال آیا بهتر از هیگوائین است ؟ 
کریم در همان تمرین اول نشان داد که عرضه رقابت را دارد و می تواند روز به روز با تیم هماهنگ شود هر چند که در بازیها نمی توانست خودش باشد . کریم کم کم در تیم جا افتاد و توانست در تیمی که لالیگای رکوردها را برد نقشی مهم داشته باشد . 
حالا در مورد لوکا مودریچ هم همین است . او از تیم بزرگی نیامده و باید جایگاهش را در تیم مورینیو پیدا کند . کار آسانی ندارد و به عنوان یک بازیکن درونگرا ، جا افتادنش در تیم کار مشکلی است . 
او باید هر چه زودتر با تیم هماهنگ شود . هر چند که نگاه های اول به سوی او مثبت هستند . برخی از بازینان می گفتند :" او بازیکنی است که خیلی زود استعدادهایش را نشان داد . توان حفظ توپ بالایی دارد و بازی را زیبا می کند . " 
لوکا بازیکن محبوب مورینیوست . مربی پرتغالی خودش او را خواست . مثل کاری که برای دی ماریا و کوئنت رائو کرد . البته بازیکنان در رختکن می دانند که این باعث نخواهد شد که بازیکن کروات نسبت به بقیه برتری داشته باشد . 
مورینیو پس از پیوستن مودریچ به رئال به اعضای تیمش گفت :" او هم تیمی جدید شماست که باعث خواهد شد در آینده قدرتمند تر شویم . " 
مودریچ می داند که این تیم تا حد زیادی شکل گرفته و ستارگانی بین المللی دارد .رسیدن به ترکیب برایش یک شاهکار خواهد بود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:56 ] [ سروش رحمانی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.من این وبلاگ رو برای هواداران متعصب رئال مادرید و کریستیانو رونالدو ساختم.هرسوالی درمورد خودم داشتید می تونید به پروفایلم مراجعه کنید.نظر هم یادتون نره!
آرشيو مطالب
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 27463
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ